A1r


Tento hliníkový rám je
novou cestou
k vyšší výkonnostní úrovni

Colnago A1r

Tento hliníkový rám je novou cestou k dosažení vyšší výkonnostní úrovně. Každá vlastnost byla podrobně prostudována a navržena tak, aby splnila legendární kritéria Colnago. Rychlost, plynulost, stabilita a lehkost jsou v jeho DNA. Estetika je vylepšena použitím nového designu a svařovacích technologií. Pozornost byla zejména věnována orientaci trubkových spojů, aby byla zajištěna maximální torzní pevnost bez obětování pohodlí. Podle tohoto myšlenkového sledu padla také volba na sedlovku s průměrem 27,2 mm – menší a flexibilnější, ale také lehčí než sedlovka s vyšším průměrem. Pro optimální pohodlí a ušetřenou váhu se použila vidlice s ovládací trubkou z karbonového vlákna. Zalisovávací středové uložení a částečně integrované kabelové vedení jsou také výraznými rysy tohoto nového rámu.

Frame designs

Active filters

A1r (A1BF)

Tento hliníkový rám je novou cestou k dosažení vyšší výkonnostní úrovně. Každá vlastnost byla podrobně prostudována a navržena tak, aby splnila legendární kritéria...

A1r (A1WF)

Tento hliníkový rám je novou cestou k dosažení vyšší výkonnostní úrovně. Každá vlastnost byla podrobně prostudována a navržena tak, aby splnila legendární kritéria...

A1r

VIDLICE

VIDLICE

Konstrukce z karbonového vlákna spojuje pevnost a lehkost, a výrazně snižuje vibrace ze silničního povrchu. Colnago přesahuje bezpečnostní zkušební protokoly vidlic, zajišťující bezpečnost jezdce.

HLAVOVÁ TRUBKA

HLAVOVÁ TRUBKA

Zúžená hlavová trubka Colnago vytváří pevnou přední část, která přispívá k přesnosti ovládání a k bezpečnosti.

HLADKÉ SVÁŘENÍ

HLADKÉ SVÁŘENÍ

Lineární, precizní, technické – jednotná estetika je bezchybná.

VNITŘNÍ KABELOVÉ VEDENÍ

VNITŘNÍ KABELOVÉ VEDENÍ

Nejnovější generace kol Colnago nabízí dokonalou rovnováhu mezi výkonem a estetikou. Vnitřní kabelové vedení zajišťuje moderní vzhled a výjimečný výkon – s během, který vytváří nejlepší spojení mezi řídicími páčkami a přehazovačkou.

BRZDOVÝ SYSTÉM

BRZDOVÝ SYSTÉM

Standardní a tradiční třmen – správné množství síly, spojené s jednoduchým používáním a jednoduchou údržbou.

STŘEDOVÉ ULOŽENÍ

BOTTOM BRACKET

Ložiska středového uložení se instalují přímo do rámu. Díky tomuto systému je středové uložení širší a může následně změnit design spodní trubky, která je tak širší a tvrdší. Také zjednodušuje údržbu.

A1r GEOMETRIE

SLOPING

Size Scs Sc° A C Hs Ss° bbdrop P O fork lenght Stack Reach
43 108 75,40 575 405 116 70,8 65 527 504 370 510 371
46 121,4 74,70 584 405 132 71,3 68 550 523 370 530 378
49 135 74,00 594 405 151 71,6 69 572 543 370 550 385
52 147,7 73,50 605 407 170 71,9 70 595 561 370 570 392
55 162,6 72,80 611 410 188 72,5 70 617 581 370 590 399
58 172 72,70 619 413 207 73,1 70 639 596 370 610 406