Concept


kombinace
čisté síly a rychlosti

Colnago Concept

Tento rám byl vyvinut tak, aby byl co nejrychlejší, a představuje návaznost na původní projekt Colnago Concept – první rám z karbonového vlákna, vyvinutý Ernestem Colnagem ve spolupráci s Enzem Ferrarim v roce 1986. Jedná se o kombinaci čisté síly a rychlosti. Prostudovali každý detail tak, aby dostali aerodynamický výkon na vyšší úroveň. Skvělá kvalita a výkonnost jízdy z tohoto kola činí skutečnou zbraň, se kterou můžete bojovat se svými soupeři!

Veškeré rámy Concept jsou také dostupné v diskové verzi.

Frame designs

Active filters

Concept (CHBK)

Tento rám byl vyvinut tak, aby byl co nejrychlejší, a představuje návaznost na původní projekt Colnago Concept – první rám z karbonového vlákna, vyvinutý Ernestem...

Concept (CHDB)

Tento rám byl vyvinut tak, aby byl co nejrychlejší, a představuje návaznost na původní projekt Colnago Concept – první rám z karbonového vlákna, vyvinutý Ernestem...

Concept (CHDK)

Tento rám byl vyvinut tak, aby byl co nejrychlejší, a představuje návaznost na původní projekt Colnago Concept – první rám z karbonového vlákna, vyvinutý Ernestem...

Concept (CHRD)

Tento rám byl vyvinut tak, aby byl co nejrychlejší, a představuje návaznost na původní projekt Colnago Concept – první rám z karbonového vlákna, vyvinutý Ernestem...

Concept (CHWH)

Tento rám byl vyvinut tak, aby byl co nejrychlejší, a představuje návaznost na původní projekt Colnago Concept – první rám z karbonového vlákna, vyvinutý Ernestem...

VIDLICE

fork

Monocoque konstrukce z karbonového vlákna je navržená pro optimální aerodynamickou integraci s rámem. Rovné čepele jsou tence tvarované po více než 90 % jejich celkové délky, což zajišťuje výborné aerodynamické vlastnosti, a sklon vidlice od vertikály je navržen tak, aby zajistil precizní ovládání ve srovnání s tradičním designem.

SEDLOVKA

Seatpost

Aerodynamický tvar – dokonale integrován do sedlové trubky. Objímka sedlovky je téměř neviditelnou, integrovanou částí horní trubky – což vede k maximální aerodynamice, a čistým liniím.

BRZDY SYSTÉMU PŘÍMÉHO UPEVNĚNÍ

BRZDY SYSTÉMU PŘÍMÉHO UPEVNĚNÍ

Hlavní výhody těchto brzd jsou odvozeny z jejich ideální integrace, a to jak strukturálně, tak aerodynamicky, s rámem a s vidlicí. Co se týče výkonu, design s dvojitým čepem vytváří pevnější systém ve srovnání s centrálně upevněnými brzdami s jedním čepem. Spolu s aerodynamickými výhodami také nabízejí lepší modulaci, lehčí váhu a výbornou estetiku.

STŘEDOVÉ ULOŽENÍ

CONCEPT-MOVIMENTO-CENTRALE

Systém středového uložení ThreadFit je výsledkem Colnagových dokonale vysokých norem a touhou nadále vyrábět nejlepší kola. Spojuje spolehlivost a praktičnost závitového středového uložení (BSA) s přidanou šířkou a tvrdost zalisovávacího pouzdra. Z technického hlediska systém sestává ze dvou závitových misek z lehké slitiny, které se v případě potřeby dají snadno sejmout (například z důvodu opotřebení), uvnitř kterých jsou vylisovaná dvě ložiska. Spojuje skvělou funkcionalitu s bezpečností, trvanlivostí a snadnou údržbou.

VNITŘNÍ KABELOVÉ VEDENÍ

CONCEPT-passaggio-fili

Každý prvek tohoto rámu je navržen tak, aby dosahoval maximálního výkonu. Proto se vnitřní vedení kabelů stává nutností, aby byl zajištěn čistý vzhled a maximální aerodynamický výkon. Kabelové vedení je navrženo pro maximální hladkost, což zlepšuje jak přesnost, tak ráznost přehazování. Rám je kompatibilní jak s mechanickými, tak elektronickými skupinami.

Concept GEOMETRIE

SLOPING

Size Ps Sc° A C Hs Ss° bbdrop P O fork lenght Stack Reach
42s 420 75,50 582 399 122 70,8 65 510 510 370 513 377
45s 450 75,10 584 401 125 71,1 68 515 519 370 520 380
48s 480 74,60 584 404 127 71,5 69 520 527 370 525 382
50s 500 74,00 591 406 145 71,62 70 540 540 370 543 384
52s 520 73,60 593 407 163 71,9 70 560 550 370 561 384
54s 540 72,80 596 409 179 72,5 70 580 565 370 578 386
56s 560 72,75 606 412 187 72,88 70 600 580 370 587 398
58s 580 72,75 620 413 204 73,12 70 620 596 370 604 408