Detaily, Strana 2

C68 - detail

VIDLICE

Vidlice se oproti předchozímu tvaru TFS 'D' mění na mnohem jednodušší, elegantní a lehčí kulatou 1"1/8 trubku.

Pro uložení brzdové hadice uvnitř jsme přijali speciální patentovaný systém excentrického hlavového složení, aniž bychom museli použít větší a těžké 1,5" ložisko.

STŘEDOVÉ SLOŽENÍ

C68 nyní posiluje přepracované středové složení s přechodem z předchozího TF82.5 na „standardnější“ T47.

Systém funguje stejným způsobem, s vnitřními ložisky uloženými ve slitinových závitových miskách.

Svou C68 můžete sestavit se standardním středovým složením od Sram a Campagnolo. Můžete použít prémiové produkty jako CeramicSpeed, Chris King a mnoho dalších pro kompatibilitu s osami Shimano 24 mm.

VÁHA

Hmotnost rámu pro velikost 485 je kolem 925 g, jen o 10 g více (935 g) u titanové verze.

RÁM

Model C68 je ručně vyráběný z karbonu, v továrně Colnago v Cambiagu, Itálii. 

Počet dílů, které rám doplňují, je stejný jako u předchozí řady C (C64). I když z estetického hlediska může být jeho linie a styl více podobný rámu vyrobenému z jednoho kusu.

Na C68 jsou stále některé viditelné spoje, které odkazují zpět ke kořenům ruční práce, zatímco jiné spoje se zdají neviditelné díky novému aerodynamickému designu.

ŘÍZENÍ

Dělená hlavová trubka je nyní pevnější, lehčí a přizpůsobitelnější než kdy dříve.

Nové uspořádání umožňuje variace výšky a dosahu spolu s vylepšenou tuhostí pro lepší zážitek z jízdy.

INTEGROVANÉ NÁŘADÍ

Návrat ke kulatému sloupku nám umožňuje vložit do kola integrované nářadí.

Každý v určitém okamžiku potřebuje multifunkční nástroj, aby mohl čelit každé malé úpravě, která může být vyžadována během jízdy.

Tento nástroj jsme integrovali do horního krytu představce.

Otočte a vytáhněte, to je ono.

Campagnolo Bora Ultra WTO

Kola Campagnolo Bora Ultra WTO ztělesňují to, o čem Campagnolo je: maximální použití karbonu, výzkum a vývoj struktury a aerodynamiky a pečlivá pozornost k detailu.

Výkon, kvalita a vzhled: vše posunuto na další úroveň. 

Shimano Dura-Ace C50

Všestranný model nové řady kol DURA-ACE C50 je lehčí než předchozí model C40 a téměř stejně aerodynamický jako předchozí C60. Kola C50 využijete v široké škále podmínek.

Zipp 303 Firecrest

Kola Zipp 303 Firecrest® Tubeless Disc jsou navržena pro skutečný svět. Svět nedokonalých podmínek, povrchů vozovek a prvků, kde je výsledek jednoduchý. Výkon = rychlost. Jsou rychlejší, lehčí a schopnější v různorodém terénu – ať už jde o povrch s hladkou silnicí ve všech jeho podmínkách nebo vůbec žádný. Nové 303 Firecrest, dokáží dobýt jarní klasiku, a jsou přepracovány s přístupem pro požadavky moderních silničních kol.

Shimano Dura Ace Di2 Disc 12s

Vrchol silniční technologie a inovace Shimano, nový 12rychlostní R9200 DURA-ACE, je naše nejrychlejší a nejvíce inspirovaná sada všech dob. Rychlost byla hnací silou nové generace silničních sad a každé rozhodnutí, které naši konstruktéři učinili, mělo za cíl vás zrychlit.

Prologo Scatch M5 Ti

Scratch M5 CPC je navržen tak, aby představoval další úroveň výkonu. Technologie CPC je stejná jako ve Formuli 1, patentovaná společností Prologo pro cyklistický průmysl. 3D polymerové kužely maximalizují přilnavost při zaujetí agresivní polohy a pomáhají rychle změnit polohu na sedle. U verze bez PAS nabízí speciální „AIR CPC“ chlazení vzduchem o 10 % než standardní uzavřená sedla.

PIRELLI PZERO Velo

P ZERO™ Race TLR je vytvořen tak, aby sbalil všechny výhody bezdušové technologie do závodního všestranného pláště, který překonává všechny cyklistické pneumatiky, které jsme dosud vytvořili, včetně duší.

V3RS - Detail

VIDLICE

Zcela nová a přepracovaná vidlice V3R je mnohem lehčí ve srovnání s vidlicí V2-r. Její surová hmotnost (neřezaná) odpovídá 390 gramům, včetně integrovaného závitu TFS. Ve velikosti 50s, kterou můžeme považovat za průměrnou velikost, může uříznutá vidlice vážit pouhých 340 gramů. Nový tvar optimalizuje průchod kola a umožňuje použití širokých pneumatik (28c).

GEOMETRIE

Abychom dosáhli nového hmotnostního cíle 790 gramů, použili jsme nový typ uhlíkových vláken, které umožnily Colnagu výrazně zvýšit tuhost při bočních ohybech. Nový V3R má o 12 % vyšší tuhost v zadní části.

DESIGN

Při zachování některých detailů ze dvou rámů, které mu předcházely, V1-r a V2-r, se design V3R hluboce změnil, aby odpovídal některým standardům, které vznikly v posledních letech, v neposlední řadě možnost montáže větších pneumatik – až 28 palců. Je extrémně čistý a může se pochlubit vynikajícími aerodynamickými vlastnostmi spolu s nebývalou lehkostí. V3R je k dispozici v osmi velikostech od 42s do 58s a ve dvou verzích, ráfkové brzdy s přímou montáží a kotoučové brzdy

Campagnolo Bora Ultra WTO

Kola Campagnolo Bora Ultra WTO ztělesňují to, o čem Campagnolo je: maximální vyjádření použití karbonu, výzkum a vývoj struktury a aerodynamiky a pečlivá pozornost k detailu. Výkon, kvalita a vzhled: vše posunuto na další úroveň.

Zipp 303 Firecrest

Kola Zipp 303 Firecrest® Tubeless Disc jsou navržena pro skutečný svět. Svět nedokonalých podmínek, povrchů vozovek a prvků, kde je výsledek jednoduchý. Výkon = rychlost. Jsou rychlejší, lehčí a schopnější v různorodém terénu – ať už jde o povrch s hladkou silnicí ve všech jeho podmínkách nebo vůbec žádný. Nové 303 Firecrest, dokáží dobýt jarní klasiku, a jsou přepracovány s přístupem pro požadavky moderních silničních kol.

Shimano Dura-Ace C50

Všestranný model nové řady kol DURA-ACE C50 je lehčí než předchozí model C40 a téměř stejně aerodynamický jako předchozí C60. Kola C50 využijete v široké škále podmínek.

Shimano Dura Ace Di2 Disc 12s

Vrchol silniční technologie a inovace Shimano, nový 12rychlostní R9200 DURA-ACE, je naše nejrychlejší a nejvíce inspirovaná sada všech dob. Rychlost byla hnací silou nové generace silničních sad a každé rozhodnutí, které naši konstruktéři učinili, mělo za cíl vás zrychlit.

Sram Red eTAP AXS

SRAM RED eTap AXS nabízí širší rozsah a rychlejší progresi, takže jste vždy na správném stupni. Tichá, bezpečná a plynulá jízda bez ohledu na terén. Systém, který dělá přesně to, co chcete a kdy chcete. A stále je bezdrátový.

Shimano Ultegra Di2 12s

Revoluční systém řazení Di2 řeší problémy, které hnací ústrojí představuje pro přenos výkonu v cyklistice. Di2 vám poskytuje okamžité, přesné a rychlé řazení při prvním a každém stisknutí tlačítka.

Campagnolo Super Record EPS

Campagnolo bylo vždy průkopníkem v inovacích pro převody závodních kol a nyní pokračuje ve svém výzkumu s cílem neustále zlepšovat zážitek z jízdy na kole. Elektronická sada Super Record, považovaná za měřítko pro svůj výkon a spolehlivost, je nyní k dispozici ve 12rychlostní verzi.

V4Rs - detail

NOVÉ CC.01

Integrovaná řídítka Colnago CC.01 mají aerodynamický odpor snížený až o 16 % ve srovnání s kokpity namontovanými na V3R a zároveň byl tvar navržen tak, aby měl minimální dopad na proudění vzduchu, při dopadu na další komponenty. Tento aerodynamický vývoj byl proveden bez snížení celkové tuhosti kokpitu, která je stejně důležitá při sprintu a zrychlení.

AERODYNAMIKA

Výkony V4R jsou stejné jako u aerobiků.

Ve srovnání s V3R jsme v reálném závodním nastavení (testováno v aerodynamickém tunelu se sportovcem šlapajícím rychlostí 50 km/h s 1 lahví a jednou prázdnou lahví) naměřili aerodynamickou úsporu 3 %, což odpovídá cca. 13,2 wattu. S pokročilým aero nastavením (aero kola a aero Colnago Computer) mělo kolo aerodynamickou úsporu 6 % (ušetřeno cca 27,7 wattu)

HLAVOVÁ PARTIE

Její tvar byl přepracován a dokonale integrován s novou lehkou vidlicí (navrženou tak, aby umožňovala efektivní světlost pneumatiky až 32 mm) a s novým kokpitem. Ačkoli jsou horní ložiska hlavové sady větší než u V3R, což umožňuje vedení kabelů uvnitř bez nutnosti použití sloupku řízení ve tvaru D a zvyšuje celkovou stabilitu přední části, celkový tvar má lepší odpor.

PŘESNÉ MĚŘENÍ

Vytvořili jsme interní metodiky pro testování zatěžovacích sil ze stání na pedálech a poloh v sedě a pro kontrolu celkové deformace a tuhosti rámu. Poté jsme byli schopni definovat to, co nazýváme RDS (Real-Dynamic Stiffness), a charakterizovat je v podmínkách kombinovaného vícenásobného zatížení.

POZICE V SEDLE

V sedě je zatížení aplikováno pouze na jednu rovinu předního trojúhelníku: Vezmeme-li V3R jako referenční hodnotu, V4R je v tomto případě o 5 % tužší.

SPRINTERSKÁ POZICE

Ve sprinterské pozici je kombinace zatížení působících jak na řídítka, tak na středovou partii, přičemž oba komponenty leží na rovině předního trojúhelníku a kolmo k rovině rámu, s cílem simulovat ohybové a torzní namáhání při oscilujících odklonech. Pokud mají V3R jako referenční hodnotu, výsledky V4R jsou v této konkrétní poloze o 4 % tužší.

ROBUSTNOST

Nová V4R výrazně zlepšuje nárazovou hodnotu nejexponovanějších částí, které mohou být vystaveny nárazu v závodních podmínkách. Příkladem jsou zcela nově navržené sedlové vzpěry, které kromě aerodynamičtějšího tvaru výrazně zlepšují také odolnost v ohybu a nárazu. Robustnost této konstrukce také minimalizuje potřebu údržby.

LEPŠÍ VEDENÍ

Rozložení hmotnosti se oproti V3R změnilo. Přední vidlice je nyní lehčí a celková hmotnost rámové sady + nastavení řídítek byla snížena o 56 gramů.

Výsledkem je lepší ovladatelnost v zatáčkách a větší bezpečnost a přesnost při sjíždění z kopce.

SNADNĚJŠÍ NASTAVENÍ

Geometrie byla revidována, aby měla ještě vyváženější výkon ve všech různých velikostech s ohledem na V3R. U V4R je vztah mezi délkou sedlové trubky a dosahem téměř lineární, poměr výška / dosah byl optimalizován a harmonizován u všech velikostí a délka řetězové vzpěry byla zkrácena. Tato geometrie umožňuje lepší vyvážení, přenos síly a stejný závodní pocit pro všechny velikosti.

Abesque - detail

Ozdobné spojky

Charakteristickým znakem rámu je spojka zdobená arabeskovým vzorem. Tato znamenitá vlastnost způsobila, že odborníci na cyklistiku jej považují za neocenitelný klenot italské výroby. Tato ozdoba pozvedá tento rám a dává mu status skutečného uměleckého díla ve světě cyklistiky.

Nahoru
14 položek celkem
Zpět do obchodu