Colnago představilo řadu V v roce 2014 uvedením modelu V1-r, špičkového karbonového monocoque vyvinutého pro uspokojení nejnáročnějších cyklistů, přičemž pozornost byla věnována poměru hmotnosti a výkonu. Vzhledem k tomu, že V1-r byl vyvíjen ve spolupráci s Ferrari (partnerství, které trvalo 30 let, počínaje rokem 1987 a podepsal ho přímo s Enzo Ferrari), logo Prancing Horse je přítomno na několika místech rámu. V1-r je jedním z prvních kol Colnago , na kterém byly provedeny významné aerodynamické studie. Všechny trubky, včetně vidlice a řetězových vzpěr, mají v aerodynamickém tunelu vytvarované sekce, aby se co nejvíce snížil odpor vzduchu. Výsledky těchto studií pak byly použity a implementovány na pozdějších modelech V2-r a V3Rs.
V2-r, představený v roce 2017, byl optimalizován pro dosažení větší celkové tuhosti, lepšího aerodynamického výkonu a příjemnějšího estetického vzhledu. Zadní brzda, která byla ve V1-r umístěna za středovým složením, byla vrácena do své klasické polohy, tj. v horní části zadních řetězových vzpěr. Důležité byly také konstrukční práce, které vedly k novým koncepcím integrace dílů, jako je sedlová objímka "utopená" v horizontální trubce, podstatnější a pevnější sedlový uzel a celkové zvýšení tuhosti v oblasti středového složení.
V roce 2019 Colnago uvedlo na trh V3Rs, ještě lehčí a tužší než dva předchozí modely, čímž maximalizovalo koncept "všestranného" kola, které je schopno poskytnout vynikající technické výsledky z každého úhlu pohledu, včetně aerodynamiky, a na jakémkoli typu terénu. Na tomto kole úspěšně jezdili jezdci týmu UAE Team Emirates ve všech druzích závodů WorldTour. Tadej Pogačar vyhrál dva ročníky Tour de France a klasické Monumenty, jako jsou Lutych-Bastogne-Lutych a Lombardie.
V roce 2022 Colnago představuje zbrusu novou V4Rs.